Adakah populariti Hafiz AF7 sdah jatuh????

Tahniah kepada pemenang Akademi Fantasia 7 iaitu Hafiz yang berasal dari Negeri Sarawak...sekarang kita lihat adakah Hafiz masih popular jika nak dibandingkan dengan Aril AF7 dan Akim AF7???saya berkata begitu kerana dalam Drama Kau Dan Aku yang disiarkan di Astro Ria,hanya Aril dan Akim yang melakonkan watak dalam drama tersebut...Adakah disebabkan pihak produksi tidak mengambil Hafiz sebagai pelakon atau Hafiz sendiri mempunyai komitmen sendiri....tapi lebih manis la jika juara AF7 sendiri mendapat lebih sedikit berbanding yang lain...saya minta maaf la tapi bukan niat saya nak marah atau menutup periuk nasi yang lain,tapi ini hanyalah pandangan dari saya sebagai penyokong bidang seni negara kita....saya harap Hafiz tidak akan jadi seperti Faizal AF4,senyap dalam industri....sepatutnya mereka harus diberi peluang untuk menunjukkan bakat terpendam mereka..saya harap artis seperti Faizal AF4 dan yang lain2 akan mendapat peluang seperti artis2 yang lain...sekian....