MMN Si Gadis Merbok Yang Ku Cintai Setulus HatiKu....

Assalamualaikum WBT.... Alhamdulillah aku sihat wala'fiat waktu aku menulis rencana ku kali ini....hehehe agak lama gk ek aku xupdate aku punye cite kt sini....hihii sorry u alls aku buzy cket dgn pengajian ku di Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin..ok entry kali berkenaan dgn gadis yg telah pun menawan hatiku tp biarlah namanya dirahsiakan....hehehe ok selepas aku frust dgn cintaku yg xkesampaian dgn bdak kelas aku kt PTSS,  aku terus mencari cintaku and finally aku tersangkut dgn seorang perempuan yg unik pada pandangan mataku....

Bermula pada 5 April 2012, dia telah Add aku dalam FB ku....hahaha mulanye aku xlyan ar sbb aku ingtkan dia neh lelaki...hehehe but after aku baca sume status dia, aku rasa dia neh pmpuan....bila ditanye kepastian, dia ngaku dia pmpuan....namun pada masa tuh aku tidak terdetik untuk mengorat dia..hihihi tp selepas aku mngerti masalahnye, baru tiba2 atyku ingin menolongnye....tp bagaimana???

Pada 1 Mei 2012 Proton Wira Club (PWC) bersama anjuran GKKNK telah mnganjurkan satu konvoi di Pantai Merdeka....jadi aku ingt nk bawak dia laaa...alang2 dh smpai tempat dia kan bleh gk aku bkenalan...actually kiteorang juz mcj je sbelum tuh juz tnye kabar dan beri kata nasihat kpd beliau.....jadi pada 27 April 2012 aku telah minx no phone dia.... Alhamdulillah dia bagi walaupn dia suruh aku buat muka sedih lu..hahaha... Nak diceritakan kejadian 1 Mei 2012 di Pantai Merdeka, dia telah mnx aku bli something sbg ole2 untuk dia...jadi aku blikan dia Teddy Bear..hihihi...cute weh cm muka aku..hahahaha

Pada malam sebelum konvoi tuh aku telah bertolak dari Perlis ke Guar Chempedak tido kt umah Kwan PWC aku, iaitu amy guaq..hihih...pada keesokan harinya pada pkol 6.30 pagi aku telah bngkit, gi mandi and then seterusnya aku pergi pick up dia kt MRSM Merbok, hehehe first time aty ku rasa berdebar debar...maklum la dk besa contact kot dlam henset,nh nk jmpe bertentangan mata kan..hihihi...finally aku dpt pick up dia kt MRSM Merbok, then kami terus join konvoi tersebut...nk dipendekkan cite selepas hbs event di Pantai Merdeka, aku bwt la surprise dia dgn bg hadiah Teddy Bear tuh bersebelahan keta aku..hihih...yg lecehnya cite gossip tentang kami masih lagi berterusan hingga ke ari nh..hihi..

Selepas aku anta dia blik, tibe2 atyku rasa berat untk meninggalkan dia kt merbok yg aku pulak dk arau..hahaha...jd xpelaa aku meneruskan perjalanan gk ....pada 6 mei aku pn meluahkan rasa cintaku terhadap dia...namun dia menolak dgn cara elok..katanya dia tdak bersedia untk mna2 lelaki bwt smentara nh...jadi aku bersabar dan mungkin ada masa yg sesuai untk aku mncubanya kembali...

Pada bulan Jun 2012, aku telah bwak dia gi Kenduri umah crew PWC Perlis, iaitu Arm Shah, aku pi amek dia kt merbok then trus gi Pokok Sena....rmai yg kata aku wt keja gila tapi aku yg nk amek dia bkan dia suruh amek...hehehe cinta punya psal aku snggup jnji aku dpt melihat dia..hihihi...blik dari kenduri tuh kami semakin rapat...hampir stiap hari aku kol dia...kredit habis pn aku snggup kuar tengah2 malam pi topup jnji aku dpt ckap dgn dia....nk lepas rindu la ktakan...hihih..bila aku rasa dia dh rapat dgn aku, aku pn try skali ag propose dia sbg teman wanitaku...tp dia bilang agar jgn tunggu dia lagi...dia juz anggap aku cam kawan xlebih dari tuh....hmmm aku sedih sbb cara dia layan aku cm dia bg harapan kt aku.....jadi aku bingung...agak frust gk ar...hmmmm sdih weh...

The latest one punye cite aku dgr kata dia sudah pn jatuh hati pada lelaki laen....bila aku dgr cite tuh hati ku berasa sungguh skit weh....nh first love aku n aku btol2 serius trhadap dia.....aku sudah pn mengangankan yg dia akan menjadi isteriku, menjadi ibu kpd anak2 ku, mnjadi makmun untk ku...namun segalan anganku musnah begitu sahaja....aku sdih weh aku xtaw nk wt gena, aku jadi cm orang tak tentu hala....mud aku xdak, aku lenjan terok2 keta aku smpai enjin nk kong dh..huhuhuh...aku xtaw nk wt genaa nk menang aty dia blek agar dia dpt mncintaiku...aku snggup berkorban apa saja untk dia asalkan dia bhagia........

*jadi stakat nh je la entry ku.....entry sterusnya aku akan post bila dia terima aku sbg kekasihnya atau sbg kawan sperti sekarang....hope korang yg mmbaca dpt doakan aku weh.....thnx and Assalamualaikum T_T