Akhirnya kami berpisah.... Miey Mohd Nor hanya tinggal kenangan dalam hidupku

Assalamualaikum wbt.. Alhamdulillah lama xmenjenguk blog ni ye...hope korang sihat hndaknye... InsyaAllah... hari ini aku akan menyambung cerita aku dengan gadis Merbok Kedah yg aku telah jatuh cinta sebelum ini..selepas MMN putus dengan Putra Kedah,MMN hnye memegang title single selama seminggu je...dan berkapel dgn dgn lelaki yg bernama Azrull Wan..kata Azrull Wan, diorang nh dlu penah kapel then break then kapel blek atas sbb2 yg dirahsiakan....hahaha aku xpeduli suma tuh....bila aku dpt taw suma nh, reaction aku cam besa laaa, menangis xhenti2 tp MMN bkannye tawu aku menangis....dia mane ade perasaan terhadap aku....aku je yg bertepuk sebelah tangan...lalu aku ceritakan kesedihan aku nh kpd jiran depan umah aku nh, org panggil die bob...bila bob dh dengar cite kesedihan aku neh,dia back up la aku....pada mulanya dia suruh aku post gmbar MMN kt Wall FB aku,aku pun buat je r....xsangka plak pastu bob gi komen kt gmbar yg aku bru post kt wall aku tuh dgn perkataan yg agak kesat jgk le.....dan MMN taw hal nh....tepat 12 Mac 2013 MMN memutuskan hbungan KAWAN yg dibina selama 11 bulan seminggu tnpa memberi peluang kepada aku untuk menjelaskan perkara yang sebenar..

Dan sampai skrang, 19 Ogos 2013 selama 5 bulan 1 minggu aku tidak mendengar suara manja MMN, bergaduh dgnnya dan berjumpa dngannya....hmmmm.....kalau dia baca luahan hati ku ini, AKU NAK DIA TAHU YANG AKU BETOL2 RINDUKAN DIA....BETOL2 RINDUKAN MAGGI GORENG DIA.... BETOL2 RINDU NAK BERGADUH MANJA DENGAN DIA......dan sekarang, dalam sdikit masa lagi MMN akan menjadi Tunangan kepada Azrull Wan....itu pun adik MMN yg bgtaw kt aku siap jmput aku lagi laa untuk pergi majlis pertunangan itu....hmmmm...atas nasihat kwan2 diorang ckap xpyah pegi laaa sbb MMN tdak jmput aku tp sbliknya adik MMN yg jmput aku...lagipun kalo aku pi pun bwt hati aku bertambah luka dan berdarah blek....biarlah aku fokus dgn masa depan aku dan kereta aku.....moga dia bahagia dgn Azrull Wan Jejaka Pilihan Hati dia.... aku rela mengundur demi kebahagiaan mu....walaupun aku yang tersakiti....! T_T