Aku Yang Dulu Bukan lah Yang Sekarang

Assalamualaikum semua... lama jugak xupdate blog aku nih...hehehe...Alhamdulillah kata orang bila kita tiada rezeki dalam sesuatu bidang, ada hikmah di sbalik kegagalan itu...Seperti aku, walaupun aku belajar penat2 namun kecundang di akhir sem di PTSS, rupanya Allah dan atoq elok perjalanan hidup aku...iaitu dengan mengurus perniagaan yang telah diamanahkan oleh abah aku dan kawannya...Alhamdulillah aku memandang dari sudut positif..sekarang ini tugas aku ckup besar,lebih berat dari kawan2 aku yang sudah pon mendapat segulung diploma....kerana aku kerana berfikir cara orang berniaga..yo laa masa kat poly dlu aku belajar psal Kesetiausahaan, namun skrang aku kena belajar mcm mana nk jadikan business Roti Arab aku nh lebih berjaya....ye laa....aku skrang kira Pengurus dan Pemilik syarikat..hehehe.....first aku nampak aku kena perbetul apa yang di perbetulkan....cari lagi pasarann yang luas dalam Negeri Perlis dan kawasan yang sama waktu dengannya...macam2 aku nk kena fikir smpaikan masa untuk melakukan hobi yang aku minat iaitu join event club pon xsempat....hahahah apatah lagi nk carik awek....tediaaa....mana sempat dah....

Dalam masa 2 tahun aku target kena pakai kereta Proton Perdana..itu target aku dan begitu juga target dalam bisness aku pon...setiap bulan aku target income bulanan aku sebanyak RM 15 ribu....hahahahah...strategi telah diatur...wait and see.....

Setakat nh saje nurkilan aku yang xseberapa nh.. InsyaAllah jika ada masa free aku akan update lagi...

Assalamualaikummm WBT....~